Araştırma Konuları

  • Robot Öğrenmesi
  • Derin Öğrenme
  • Kod Öğrenme
  • Bilişsel Öğrenme
  • Oyun Tabanlı Öğrenme
  • Yenilikçi Öğrenme
  • Oyunlaştırma
  • Sanal Gerçeklik
  • Tasarım Düşünme
  • Eğitimde Sayısal Uçurum
  • Sayısal Çağda Öğretmen Yeterlikleri
  • Sayısal Çağda Beklenen Öğrenci Nitelikleri
  • Uzaktan Eğitimde Yeşil Bilişim
  • Sayısal Okur-Yazarlık
  • Nesnelerin İnterneti (IoT)
  • Giyilebilir Teknolojiler
  • Kitlesel Çevrimiçi Açık Dersler (MOOCs)
  • e-Öğrenmede Kurumsal Strateji, Mevzuat, Standartlar, Akreditasyon ve Sertifikasyon
  • e-Öğrenmede Yeni Teknolojiler
  • e-Öğrenmede İçerik ve İçerik Tasarımı
  • e-Öğrenmenin Sosyolojik ve Psikolojik Boyutu
  • Online Oyunla Öğrenme
  • e-Öğrenme Sistemlerinin Ölçme ve Değerlendirilmesi
  • Moderasyon ve Sınav için e-Öğrenme Stratejisi
  • Sanal Sınıf Uygulamaları
  • e-Öğrenmede Güvenlik Sorunları ve Çözümleri
  • e-Devlet ve e-Öğrenme
  • Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim
  • Mobil Öğrenme
  • Sosyal Medya ve e-Öğrenme
  • Büyük Veri
  • Veri Madenciliği
  • Bulut Tabanlı Sistemler
  • Dezavantajlı Gruplar